wilmadjurliv.blogg.se

2013-08-31
22:12:45

Hästensdag
Dagen har rolig med många fina shower!
 
 
Islandshästar:
 
 
Körning, enbet, par och fyrspann:
 
 
Galopp:
 
 
 
Fälttävlan:
 
 
 
Westernridning (trail)
 
 
Dressyr:
 
 
 
Det var "vanlig" hoppning med stor häst men då fick jag inga bra bilder men det var maskerad hoppning med ponny så..
 
Maskerad hoppning:
 
 
Hoppas ni gillar bilderna även fast dom kanske inte var jätte bra då det var mycket folk och jag behövde zooma mycket.
Hejdå// Wilma♥

Kommentarer:

fick du ingen bild på ponnytravet? :) de var ju min häst de!

kika gärna in på min blogg också!

2013-12-06 @ 20:29:55

Jo, är det din häst! Läser redan din blogg ;) Du får gärna titta in på min nya blogg http://wilmaeriksson.horseworld.se

Är det du eller din syster som kör? Jag kan skicka den till dig på facebook?

2013-12-07 @ 12:31:44
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: