wilmadjurliv.blogg.se

2013-08-19
20:14:58

Norrlands resa
Japp, i torsdas så åkte vi till norrland, för att mammas släkt bor där uppe och det var typ kusin/släkt-träff.
Det var kul men vääääldigt mycket bilåkande upp och ner. Vi var där i fyra dagar och träffade mycket roligt folk.
 
Japp men imorgon så börjar skolan....skulle gärna vilja ha sommarlov mycket längre. Men vi blir störst på mellan stadiet haha ;)
 
Det känns som jag inte ridit på jätte länge bara för att vi har varit borta. Det har kommit en ny c-ponny till stallet, Tilde ska få rida den...vill också men jag får väll nöja mig med lilla Kingstone ett tag till, äntligen drar tävlingarna igån igen!
Har bestämt mig att det blir det armbandet med bara en fläta (från förra inlägget...)
 
En bild från en rastplats som vi stannade på.
 
Hehe mcdonalds i norrland med gräs på taket och trä väggar, jag trodde att det skulle vara så att alla mcdonalds skulle se lika ut?
Min lilla kisse♥
 
Xoxo //Wilma♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: