wilmadjurliv.blogg.se

2013-07-09
15:35:56

Fyra dagar i Dalarna

I tisdagst så åkte jag till Dalarna med min kusin och hennes föräldrar, där har dom en typ stuga där dom brukar vara varge sommar, jag har vart där tre gånger om man räknar med den här. 

På tisdagen kom vi dit ganska sen men vi åt vi jordgubbar och glass, spelade spel och sen så la vi oss för att sova.

På onsdagen så åkte vi till Leksandsommarland, där var vi tills dom stängde , det var kul att vara där tyvärr så tog jag inte så många bilder.

Enligt väderrapporten så skulle det bli regn på torsdan, men det blev det inte...vi var inne nästan hela dagen ändå men efter lunch så åkte vi och spelade minigolf.

På fredagen så skulle vi till Falun där skulle vi möta mina föräldrar och äta lunch där tillsammans. Sen så åkte vi hem.

På lördagen så hade jag ganska fullt upp, i söndags så var jag och red med Lovisa klockan 20:00 bara för att det var 28 grader varmt och jätte mycket broms på dagen....
Hejdå// Wilma♥
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: