wilmadjurliv.blogg.se

2013-08-30
12:03:13

Sjuk...
Är förkyld och har ont i halsen därför är jag hemma från skolan och har vart de hela veckan förutom måndag. Skönt men ändå tråkigt.

Dåliga nyheter...

Kingstone ska säljas :(
Nu när jag har laddat till hösten för att jag ska börja tävla lite mera men...nä. På söndag så ska jag kanske följa med Lovisa och Anette och kolla vart han ska stå om det är ett bra ställe. Asså vadå jag har ändå typ ridit honom sen jag var åtta typ 4-5 år, jag bryr mig mycket om honom så det är viktigt för mig att han hamnar på ett bra ställe. Det är inte jätte långt här ifrån men ändå... Anette hade inte gjort en annons eller så men dom ringde till henne och frågade. Jag kan snart inte rida honom ändå. Nu så letar jag en ny medryttarhäst i närheten. Pappas och Mammas kompisar har fyra hästar bland annat en fjording som heter Nero som jag kanske ska prova rida nån gång, Ann-Sofie som han ägare heter sa att jag får komma och rida honom hur mycket jag vill, men antagligen så kommer jag rida Wanezza ibland tillsammans med Lovisa och Pagge.

Imorgon så ska jag och mamma, jag vet inte kanske Lovisa också på hästensdag, det är typ som en mini Stockholm horseshow fast i närheten där jag bor. Några uppvisningar, ponny galopp, olika tävlingar, agility och mycket mer, det blir nog roligt!

Hoppas ni har haft en bättre vecka än jag// Wilma<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: