wilmadjurliv.blogg.se

2013-08-02
15:54:20

Mina absoluta vinter vantar!!!
Var i Österbybruk och där fanns det en ridsportsbutik...dom hade halva priset på all ryttarurustning.
Hittade inte så jätte mycket men ett par ridbyxor och ett bar ridvantar blev det.
 
Ridbyxorna var inte världen snyggaste men mamma tyckte att dom kunde vara bra att ha, det var dom snyggaste som fanns i min storlek helafall, det var inte jag som betalade dom så...;)men dom kostade 100:-
Ridvantarna ÄLSKAR jag!!! Dom är sjukt varma och det är en tunnare vante i tummvanten, tyvärr så var det en vanlig tummvante och ingen trefinger vante, men det gör inte så mycket för 49:-
om vi åker förbi där någon gång igen så skulle jag gärna köpa ett par till!!
Vi hörs //Wilma♥
 
 

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: