wilmadjurliv.blogg.se

2013-04-04
11:52:01

En dag i stallet.....
I söndags så var jag och red, eller jag var i stallet hela dagen i stort sätt för jag och mamma skulle ge alla hästarna frukost och släppa ut hästarna på morgonen, ge lunch och släppa in och ge middag till dom men då red jag på Kingstone också. Jag tog några bilder med min mobil som jag hade tängt att lägga upp i måndags men jag har inte haft tillgång till min blogg förns nu.
Bilderna blev inte så jätte bra men jag tog dom själv......

Kommentarer:
#1: Lina

Super fina bilder Wilma!!

Svar: Tack!!♥
Wilma Eriksson

2013-04-09 @ 17:49:12
#2: Anonym

Vilka fina bilder, älskar din blogg!!!!

Svar: Tackar, Tackar!
Wilma Eriksson

2013-04-11 @ 17:11:00
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: