wilmadjurliv.blogg.se

2013-04-26
19:17:16

Hos Tindra...
Idag så har jag varigt i skolan som vanligt. Efter skolan så gick jag, David och Rasmus hem till Tindra. Först så skulle vi äta mellis, men dom hade typ inget hemma så det blev ingen mellis. Då så gick vi ut och hoppade studs matta istället. Efter en stund så sa David att han var as hungrig och tyckte att vi skulle köpa något på pizzerian som ligger mitt emot Tindras hus. Så jag och tindra cyklade ner till pizzerian och Ralle och David fick stanna hos Tindra och hoppa studs matta. Vi köpte två pommes med vitlökssås, och så hade vi tagit fyra klubbor, men vi visste inte om det var gratis eller inte så när vi skulle betala så gav tindra några kronor och sa att det var för klubborna och då så gav han som jobbade på pizzerian två klubbor till. Jag och Tindra satt på taket på deras gamla lekstuga och David och Rasmus satt på Tindras studsmatta och åt. Efter att David och Rasmus gått hem så gjorde jag och Tindra våran engelska läxa sen så hämtade pappa mig och vi åkte hem.
Hoppas du har haft en lika bra dag som jag.
Ha en bra kväll// Wilma♥

Kommentarer:

Haha, pommes till mellis, gott?

2013-04-26 @ 19:38:05
#2: Anonym

Haha, roligt!!

2013-04-27 @ 11:16:32
Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: