wilmadjurliv.blogg.se

2013-04-19
19:10:02

Idag...
Idag så gick jag i skolan som vanligt. Efter skolan så följde jag med Amanda hem. Vi åt mellis, sen så åkte vi till stallet. Jag red på Kingstone, Amanda på Yass, Lovisa på Pagge och Sara på Matizze(vet inte riktigt hur han stavas) Det gick bra vi galopperade ganska mycket. Sara vände efter en stund men jag, Amanda och Lovisa fortsatte. Fast på vägen hem så hade Lovisa galopperat lite i förväg så hon var kanske sju meter framför mig och Amanda, men då så kom det en hund springande bakom Yass så att hon blev jätte rädd och då blev Kingstone också rädd så dom galopperade ifatt Lovisa men sen så fick jag stopp på Kingstone så det gick bra. imorgon ska jag bara ta det lugnt och vara hemma tror jag
Ha en bra fredagskväll /Wilma♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: