wilmadjurliv.blogg.se

2013-04-24
16:33:00

Typiskt aprilväder...
Har lite skuldkänslor för att jag inte skrivit sen i söndags men ja. Idag så har jag gått i skolan som vanligt. Mamma och Pappa ska vara i Gävle i två dagar så det är bara jag och min storebror Anton hemma. Så jag detta kommer ju bli kul... not, vi brukar bråka väldig mycket när vi är själva hemma. Men det går nog bra! Igår så var jag och red. När jag hade satt på Kingstone grimman så kom det en otroligt stark vind, jag kunde knappt stå kvar på marken. Så unghästarna som går i hagen bredvid Kingstone blev galna och började galoppera så Kingstone blev också lite små galen så han reste sig nästan på bakbenen men det gick bra ändå. Sen blev det soligt och regnigt, så det blev en jätte vacker regnbåge.
Hoppas du haft en bra dag//Wilma♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: