wilmadjurliv.blogg.se

2013-02-26
20:45:53

Några bilder!!<3
Kom precis hem från stallet efter att ha ridit med Lovisa. Jag tog några bilder på Kingstone, Wanezza, Tova och Sunny. Jag red på Kingstone och Lovisa på Wanezza sen tog vi in Tova och Kavat för att bosta dom. Sen när vi skulle lämna dom i hagen så tog jag några bilder på Sunny eller Sunny Wind som hon igentligen heter som är förra årets föl!!Men jag längtar till i morgon för då är det dags för vårt lilla ridläger. Det är bara från onsdag till torsdag men  det ska ändå bli super kul!!När jag kommer till stallet imorgon klockan 10:00 så ska vi rida på lång ritt tillsammans med fem andra tjejer och sen ska vi sova över hos Lovisa och äta godis och chip till en häst film. Sen på torsdag så ska vi tolka och ta hand om hästarna mera. Jag ser hela fall fram emot det!!
En bild när jag rider på fluffiga lilla Kingstone, fast bilden blev lite dålig för jag blundade plus att Kingstones ben påminner om Mulles ben (Mulle är en tecknad häst med väldigt "markerade" ben i serien Min Häst) för att Kingstone har ben reflexer som trycker ihop pälsen!
En bild på Wanezza som tittar ut över ridbanan och tänker: "Suck, kan vi sätta igång att hoppa snart eller, hur många kort ska ni ta igentligen?"
Detta är Tova som kom hem för inte så länge sen efter att vart utlånad tillsammans med Kavat. Hon är knappt en meter i mankhöjd och sjukt söt!!Hon är stallets lilla maskot.
Två bilder på sötnosen Sunny. Visst är hon söt men ni ska bara veta hur busig hon är men det är ju alla föl, åringar och ung hästar, ja faktis hästar över huvud taget!<3

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: