wilmadjurliv.blogg.se

2013-02-03
14:55:53

Tidig vår!
Äntligen börjar snön smälta. Idag är det söndag jag har typ inget att göra efter som att jag ofta brukade åka längd skidor dom dagarna jag inte var i stallet. Men nu när snön smält är det lite svårt att åka skidor så jag tog fram cykeln och var ute och cyklade minst en halvtimme 8D. Vad har jag gjort mer idag inte så mycket... jag har tränat "lydnad" med min hund Zacke. Mer har jag inte gjort men jag ska åka och rida imorgon på min sötaste lilla Kingstone. Jag vet inte riktigt om det är bra eller dåligt att snön smälter men för det mesta är det nog bra att den smälter bort för det blir mycket lättare att träna med Kingstone och det är inte så mycket slask och kalla mornar plus att det börjar närma sig min födelse dag och sommarlovet!

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: