wilmadjurliv.blogg.se

2013-05-06
17:48:38

Idag...
Idag så har jag gått i skolan. Vi hade elevensval, man kunde välja mellan teknik, matte eller kost och motion. Jag valde kost och motion, det gjorde Agnes, Signe, Tove, Amanda och Juliette också, och flera andra killar också men. Vi var indelade i fem olika grupper jag, Agnes och Signe var i en grupp. Alla grupper skulle göra olika saker som dom mindre ska få göra imorgon. Min grupp och Johan, David och Maximus ville båda göra en crossfitt-bana ( Vet inte hur det stavas) men då skulle hela fall jag och Johan köra sten, sax, påse , först upp till tre fick göra crossfitt-banan jag vann med tre-ett. Fast vi gav bort det till dom ändå för att vara lite snälla. Så vi fick göra en terräng-bana istället, men det var också roligt. Idag har det varit super varmt, plus att vi har sprungit mycket i skogen och så men imorgon så ska jag ha shorts på mig, och så ska vi ha vattenkrig på eftermiddagen. Det kommer bli super roligt. Hoppas du haft en bra dag// Wilma♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: