wilmadjurliv.blogg.se

2013-05-18
11:45:07

Kalas hos Tindra...
Igår så gick jag i skolan och fick veta att vår klassblogg van allmänhetens röst i blogg tävlingen webbstjärnan och fick 2000 kr. Efter skolan så gick jag och några klass kompisar hem till Tindra på kalas. Efter att hon öppnat presenter och vi ätit glass så gick vi ner till stranden. Där blev vi endelade i två lag, jag, Agnes, Amanda, Signe, David O och Rasmus var i ett lag. Vi spelade brännboll och volleyboll, jag tror att vårat lag van, vi säger så hela fall XD. Sen så skulle vi bada, det var as kallt! alla tjejer badade fast ingen kille. Klockan 18:00 så åkte jag hem.
Idag så ska jag sova över hos Lovisa, kanske titta på Eurovision. Imorgon så ska antagligen jag och Lovisa rida, sedan röja ridvägar. Det blir en fullspäckad helg!
Ha en bra helg// Wilma♥

Kommentera inlägget här:
Namn: Kom ihåg mig?
Mailadress:  
Bloggadress:  
Kommentar: